Toimitusehdot

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa alkaen 1.1.2024.

Verkkokauppa 

Tämä verkkokauppa verkkokauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron, paitsi second hand tuotteet. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Klippi Design Management Oy ei takaa lilyandstar.fi verkkokaupan tuotteiden saatavuutta kaikissa tilanteissa. Mikäli tilattua tuotetta ei pystytä toimittamaan, hyvitämme automaattisesti tuotteen ostohinnan ja ilmoitamme asiasta tilauksen tiedoissa olevaan sähköpostiosoitteeseen.

Maksaminen ja maksutavat

Voit ostaa meiltä turvallisesti. Tarjoamme asiakkaillemme useimmin käytetyt maksutavat ja korkean turvan. Käytämme 128-bittistä SSL-salausta ostoskorijärjestelmässämme. Emme KOSKAAN tallenna luottokorttien numeroita tai muuta salaista tietoa, kun asiakkaamme suorittavat maksutapahtumia verkossa. Siksi hakkerit tai varkaat eivät koskaan pääse käsiksi asiakkaidemme maksutietoihin.

  • Luotto- ja pankkikortit

    Hyväksymme Visa, Mastercard, American Express ja UnionPay -kortit.

  • Nopeutetut maksutavat

    Apple Pay, Google Pay ja Shop Pay ovat käytettävissä nopeampaan kassalle siirtymiseen.

Maksut käsitellään turvallisesti ja luotettavasti Shopify Payments -palvelun kautta.

Milloin korttiani veloitetaan?

Kun käytät Shopify Payments-palvelua, korttiasi veloitetaan heti, kun maksu on hyväksytty. Jos palautat tuotteen, summa hyvitetään takaisin maksukortillesi. Huomioithan, että palautuksen näkyminen saattaa kestää pankista riippuen useita päiviä. 

Ovatko luottokorttitietoni turvassa?

Korttitietosi on salattu SSL-teknologian avulla tietojesi turvaamiseksi. Korkeita standardeja noudattava salausjärjestelmä takaa, että ostosten tekeminen luottokortilla kaupasamme on turvallista, eikä tietoihisi missään tilanteissa päästä käsiksi kolmansien osapuolien toimesta.

3DS-todennus

Kassaprosessimme hyödyntää 3DS-todennusta (Visan, MasterCard SecureCoden ja American Express SafeKeyn käyttämä järjestelmä). Nämä palvelut varmistavat, ettei olemassa olevaa luottokorttitiliäsi käytetä luvatta tehdessäsi meillä ostoksia. Mikäli haluat saada asiasta lisää tietoa tai kohtaat ongelmia vahvistusprosessissa, otathan yhteyttä suoraan luottokorttisi myöntäneeseen tahoon. Meillä ei ikävä kyllä ole mahdollisuuksia vaikuttaa maksujen vahvistusprosesseihin, emmekä siksi voi valitettavasti auttaa vahvistuksia koskevissa kysymyksissä.

  •  käyttöön ei liity muita maksuja.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden “Ota yhteyttä”-sivun kautta.  

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Tuotteemme toimitetaan suoraan myymälästämme ja tällöin toimitus Suomeen on yleensä 1-4 arkipäivän kuluessa. 

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Kaupan peruuttaminen

Teillä on oikeus peruuttaa kauppa 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu.

Reklamaatiotilanteissa verkkokauppa on vastuullinen tuotteen palautuksen vastaanotosta ja mahdollisesti vaihdosta / hyvittämisestä. 

Peruuttamisilmoitus tulee tehdä sähköpostiimme info@lilyandstar.fi. Palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja.

Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.

Palautamme tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.

Palautusosoitteemme:

Lilliestierna Oy
Korkeavuorenkatu 13
00130 Helsinki

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme (info@lilyandstar.fi), niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän on tehtävä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Asiakaspalvelu

Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:

info@lilyandstar.fi
puh: 045 802 5150